lunes, 16 de noviembre de 2015

Harreman Publikoak 2.0: ingurune digitalean publikoarekin nola erlazionatu

Enpresen helburua beraien erosleekin erlazionatzea da eta horretan jarduten dute Harreman Publikoek. Baina, azken urteetan komunikazioaren testuingurua aldatu egin da eta ondorioz Harreman Publikoetako langileak aldaketetara moldatu behar izan dira: ingurugiro parte hartzaile, sozial zein interaktibora.

Hortaz, sare sozialak komunikaziorako tresna paregabeak bihurtu eta kontsumitzaileak pasibotasunetik aldendu dira; aktiboki markekin komunikatzen hasiz. Sare sozialei esker, enpresek publikoarekiko kontaktu zuzena izan, beraien irudi digitala hobetu eta bezeroen konfiantza irabazi dezakete. Gainera, interneten bidez, enpresek erosleen iritziak ezagutu, gertutasuna helarazi eta beraiekin erlazionatu daitezke.

Albistea ikusgai hemen

Testu hau Cristina Acedek, UOCko irakasle kolaboratzaile eta komunikazioko aholkulariak egiten duen hausnarketa da. Bertan, berak idatzitako "Relaciones públicas 2.0. Cómo gestionar la comunicación corporativa en el entorno digital" izenburua duen liburuan jorratzen dituen gaiez jarduten du. 

Egileak enpresak erosleekin konektatzeko internetek eskaintzen dituen posibilitate anitzez eta sare sozialen garrantziaz hitz egiteko COMeIN webguneko artikulu bat erabiltzen du. Webgune hori   hau da, Universitat Oberta de Catalunyako (UOC) Informazio eta Komunikazio Zientzia Ikasketen Aldizkarian argitaratu zen. 

Nire ustez, egileak egun Harreman Publikoen lanbideari digitalizazioak ekarritako aldaketak, abantailak eta enpresek erosleekin harremanak sortzeko erabiltzen dituzten estrategiak era garbian azaltzen ditu. Gainera, sare sozialen erabilera egokiaz hitz egiten du, ongi erabiliz lor daitezkeen emaitzak aipatuz. Izan ere, kasu arrakastatsuak izendatzeko hainbat adibidez baliatzen da: David Bowieren disko berriaren promozio kanpaina, Bayernek Pep Guardiolari egindako fitxaketa...

Azkenik, internet eta sare sozialen erabilera orokortu dela dio, Vaticanoa ere gehitu baita Twitterera Benedicto XVI kontu izenarekin. Horregatik, esan dezakegu digitalizazioaren aroak ez duela inor axolagabe uzten.

No hay comentarios:

Publicar un comentario