Jakina da pertsonaia ospetsuek beraien
irudia landu eta publikoaren iritzi positiboa lortzeko gogor jarduten dutela. Nazioartean ezaguna den Emma
Watson aktore famatua horren
adibidea da.
Watson "Harry Potter" sagaren filmetan Hermione gaztearen papera egiteagatik
da ezagun eta horrek hainbat ate ireki dizkio. "Time" aldizkariak 2015ean egindako "Eragin
handiko 100 pertsonen" zerrendan
gehitu zuen eta ONU erakundearen "Borondate Onaren enbaxadorea" da.
Egun, kausa sozialen mesedetan ekintzak sortu eta horietan
parte hartzeagatik fama ona dauka. Gehienetan emakume eta gizonen alde egindako
kanpainen protagonista izan bada ere, oraingo honetan ingurumenean oinarritu
da. Aurrekari bezala, 2013an "People Tree" markarekin elkarlanean jardun eta
ingurugiroarekin begirunezkoa zen arropa linea sortu zuen.
Proiektuari eusteko kanal desberdinak erabili dira: internet eta euskarri
tradizionalak (telebista eta prentsa). Watsonek bere instagram kontu ofizialean natura
errespetatuz sortutako arropekin egindako look-en argazkiak
igo eta nola izan diren ekoiztuak azaltzen du. Aipagarria da, "Regreseion" filmaren aurkezpena aprobetxatuz
prentsaren aurrean ekimen honen garrantziaz jarduteak eta gizarte intereseko
ekintza bat izateak publicity-a (prentsan eta telebistan) lortzea eragin dutela.
Azkenik, kanpainaren ideia eta aurrera
eramateko modua egokiak direla uste dut. Izan ere, bi aldeek (Emma Watson eta "The Green
Carpet Challenge" erakundea) irabazten dute. Alde batetik, Watsonek bere
ospeaz baliatuz, kanpainari indarra gehitzen dio eta horri esker, jendartean
ezaguna egitea lortzen du. Bestalde, aktoreak bere irudia hobetzea
eragiten du. Gizarteaz eta ingurugiroaz arduratzen dela ematen du, horrela bere
irudia onuragarria izaten jarraituz.
No hay comentarios:
Publicar un comentario