Volaris aerolinea merkeen Mexikoko enpresak eta “Transplanteen Zentro Nazionalak”
elkarlanean sortutako kanpaina aztertuko dut. Kanpaina horren helburua organoen donazioa bultzatu eta garraioa erraztea da.
Mexiko organo transplante ugariko
herrialdea da. "Transplanteen
Zentro Nazionalak" (CENATRA)
dioenez, herrialdean 19.923 pertsonek organo transplante baten beharra
daukate. Izan ere, munduan zehar
operazio horiek praktikatzen dituzten 84 herrialdeetatik Mexiko 18. postuan
aurkitzen da. Gainera, kasu
gehienetan organoen emailea bizirauteko beharrezkoa duen hartzailearengandik
urruti aurkitzen da eta horrek prozesuan zailtasunak eragiten ditu. Hala,
kilometro askotako distantzietarako garraio segurua ezinbestekoa bihurtzen da.
Datu horiek kontuan izanik, 2009an Volaris aerolinea
merkeen Mexikoko enpresak CENATRArekin hitzarmen bat
sinatu du. Hala, bizitzak salbatzeko
asmoarekin ospitale eta garraioen arteko protokoloa sortu da. Bertan, inolako gasturik izango ez duten ehun, organo eta medikuen bidaiak egitea
adostu dute (dohako garraioa).
Bizitzaren aldeko erantzukizun sozialeko ekimen hau 2009an
Veronica Oliverak proposatutako ideiatik sortu da. Izan ere, enpresak urte horretan "Ponle
tu nombre a un avion" kanpaina sortu zuen eta bertako irabazlea den Oliverak “hegazkin bat izango banu
organoen bidaiarako erabiliko nuke” adierazpena egin zuen.
Ekimena bultzatzeko, hegazkinen enpresa hainbat kanalez
baliatu da. Jendearengana iristeko eta albistearen berri emateko interneten
duten presentzia handia aprobetxatu dute: Facebook,
Twitter, Google+, Pinterest, Instagram eta Foursquare plataformak erabiliz.
Bestalde, kausa solidarioa izateari esker prentsan eta telebistan publicity-a lortu dute.
Amaitzeko, ekimena aproposa dela eta emaitza paregabeak
eman dituela esan beharra dago. Emaitzek kanpaina arrakastatsua izatea eragin
dute; oraingoz Volaris hegazkinen doako
bidaiei esker, 121 organo eta ehun garraiatu baitira. Horregatik, gizartearen
aldeko proiektuak egitea beharrezkoa dela uste dut, denengan pentsatu eta
esparru handi zein txikietan besteei lagunduz. Bestalde, erantzukizun sozialeko
ekintza honek Volaris enpresari irudi
ona eraikitzen laguntzen dio.
No hay comentarios:
Publicar un comentario