jueves, 8 de octubre de 2015

"Jugueterias de luto"

UNICEF (Haurren Laguntzarako Nazio Batuen Funtsa) 1950ean Nazio Batuen Erakundeko Batzar Nagusiak sortutako erakundea da. Erakundearen sorreratik hainbat kanpaina egin dituzte; 2014an Oniria7TBWA eta Viento Sur agentzien elkarlanarekin UNICEF Paraguayk “Jugueterias de luto” kanpaina sortu zuen.



Paraguayn egunero batezbeste lau jaioberri hiltzen zirela jakinez, egitasmoa aurrera eramatea pentsatu zuten. Proposatu zuten kanpainaren helburua osasun zerbitzuen egoera hobetu eta horrela saihestu daitezkeen emakume zein jaioberrien heriotzak ekiditea zen.

Mezua zabaltzeko, Asuncion hiriburuko hainbat jostailu-dendako erakusleihoak doluz jantzi zituzten. Beltzez jantzitako jostailuez gain,"jaioberri batek bizitza aldatzen dizu, bere heriotzak ere" mezua jartzen zuen. Hala, hedapen handiena lortzeko sare sozialetan #CeroMuertesEvitables hashtag-a erabiltzea proposatzen zen.

Amaitzeko, kanpainak emaitza ikaragarriak izan zituen; biral bihurtu eta gizartean inpaktu handia lortuz. Doluzko jostailu- dendak albiste izan ziren euskarri desberdinetan (telebista, irrati, internet eta prentsa). Horrela, gobernuei presioa egin eta ondorioz osasun zerbitzuen aurrekontua igotzea lortu zuten. Izan ere, ospitaleentzat ginekologo zein pediatra gehiago kontratatzeaz gain, teknologia berrietan inbertitu zuten. Bestalde, Nazio Batuen agentziak bidalitako txosten batean ageri zenez: Paraguayn amen eta jaioberrien heriotzak %30ean gutxitu ziren.

No hay comentarios:

Publicar un comentario